I´m not dead.

Jag hann inte uppdatera igår, det var fullt upp hela dagen med studentfirande då vi var på plats vid utspringet och sedan inne i stan och kikade på vagnåkningen. Lunch, fika, middag och hela faderullan. Och så lämnades datorn hemma när jag begav mig.

Såg de som gick på forslunda(min gamla skola), hästklassen kom först och skränade lite halverst och bakom dom kom djurvårdarna, man kan ju undra om dom verkligen var glada egentligen dom skrek INGENTING!(eller känns det bara så för att vi skrek galet mycket?) Och tätt bakom dom kom jordbrukarna och röjde, klappkanon och skränandes.



söt traktor. haha.

fyllerijordbrukare. :P


Gillar verkligen min nya vita skjorta!

Kändes tungt att kliva upp för jobb imorse, speciellt på grund av det kassa vädret.
Men det blev en bra dag, tur att det var jag och Ev på eftermiddagen. :)

Har varit ute och sprungit en runda på gammliaspåret också, gick faktiskt rätt bra
förutom rejäla känningar i benhinnorna och stumma vader men skönt som attans
när vi var klar. En gång till den här veckan och jag håller det jag sagt sen jag kommit
igen efter förkylningen jag hade.

Dags att kila isäng för att orka upp imorgon. Go´natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback