Skrota Gynning ur tv.

Bolaget var ju inte lite smockat med folk och jag vill inte veta hur många påsar
vi egentligen fyllde för en tvådagarshelg. Det är sånt som man kan bli fattig på.

Har småont i halsen, fan om jag skulle bli sjuk. Seriöst. Det är det minsta jag
behöver just nu. Håller tummar och tår för att det ska gå över utan men.


foto: jag

Det är "jag är med i en japansk tv-show"(tror jag det heter), det där programmet där svenskar är i Tokyo med Gynning som programledare. Visst tycket jag att hon är rätt duktig för att hon lyckats med en hel del, men hon är ju bara föööör mycket. Det är mest skrik och flams heleste tiden när hon är på tv, och personligen så tycker jag att det kan förstöra ett helt program. Var bara tvungen att berätta min åsikt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback