Midsommar.

Midsommarafton.
Jag vet inte vad jag ska säga mer än, fan vad taggad jag var. Därav en rätt sliten look efter ett tag.
Hade jag vetat det innan så hade jag valt en helt annan frisyr(låter skumt, men det är seriöst). Det
pendlade i antal personer under hela kvällen men i regel var vi i stort sett samma personer hela
tiden. Vi hade riktigt trevligt med grillning och alkoholförtäring(badtunnebadning om man ville).
Vi slogs med myggen och skrattade. Vissa tippade med stolar och föll rakt i leran (höll på dö i skratt
när plaststolens ena ben gick sönder och personen föll bakåt, såg så sjukt kul ut) medans andra
sprang bort och andra kutade genom elden. Sist av allt var det en som föll baklänges ner i badtunnan.
Det hände en hel del men som tur var blev det en lyckad kväll.

Lite bilder. Har försökt vara så snäll som möjligt.

Grillning.

Slapperi ute runt grillarna som gav ifrån sig värme.

I med tändvätskan...

...och spruta!

Vettesjutton vad vi kikar på, men uppenbarligen något.

En av de många gångerna man höll på dö i skratt.
Runt elden som gjordes upp.

Grymt tur man kunde få lite värme iallafall.



Sen när vi skulle cykla hem därifrån mitt i natten gick J´s
styre av på nå höger, så vänstra halvan bara hängde och
dinglade. Gissa om jag dog i skratt ännu en gång? eh, ja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback