Älskar min mössa.

Min favoritplats i köket, om jag får välja, det är inte vid spisen eller vid disken. Utan sittandes på diskbänken, det är så skönt! Gärna i skräddarställning också. Så satt jag idag medans jag kokade palten till middag samt riset till resterna som är kvar och ska ätas upp imorgon, stickandes på mössan då jag inhandlat mer garn.



Var trevligt att träffa brudarna idag. Hade varit kul att träffa Ninni en längre stund såklart, men det är klart hon var sugen som fan på att bege sig när bilen väntade på henne. ;) Hoppas på att få se åket snart hörrdu. :p



Har även bestämt mig för att försöka ta mig ut på Maxi någon dag framöver.
Blir det tomtebo någon gång snart så blir det ju smidigare. Alldeles för lat för
att fara dit för en ynka grej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback