Freezing leaf a fridaymorning.



I fredags var det som sagt svinkallt hela dagen, lyckades fånga detta kalla löv på bild med telefonen på morgonen precis innan jag började jobba, det såg så fruset ut. Precis som jag själv kände mig, frusen. Det är bara att inse att värmen är totally lost för flera månader framåt.



» Linda

Åh vad fin du blir på kort! Jag läste förut men glömde bort adressen hit så ser jag att du skrivit till Elin och jag blir såå glad. Såg två pics från bröllopet och så skrev du kommer mera sen, och nu blir jag såååå lycklig då jag inte kan hitta några, så slapp jag bli utskämd för man bju på sig ibland. Haha.. Ha det fint! Kram Linda

Maila mig på [email protected] så skickar jag länken så du kan läsa min blogg om du vill!

2009-10-11 // 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback