Omgjort.

Gosh, jag är helt slut. Här inne är det varmt som kattsingen och jag har till att börja med dammsugat hela soffan grundligt då den såldes idag. Sen har jag dammsugat resten av lägenheten, diskat, bäddat rent och möblerat om. Kanske inte så konstigt att värmen här inne är skyhög. Det är iallafall helt gudomligt att vi nu har sängen framför tvn, jag har lampa på min sida samt vardagsrumsbordet som avlastning provisoriskt. 



Nu ska jag bara ligga i sängen, glo på senaste avsnittet av Svenska Hollywoodfruar som jag lyckats skjuta upp i snart en hel vecka. Och så lite gammal klassisk Pippi Långstrump, haha. Ganska skönt att få vara totalt loj nu och bara vara helt för sig själv en stund. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback