Tanten tittade snett på mig när jag lekte synskadad...

I lördags när vi var på K-rauta så hade vi hunnit vara på flera ställen innan och jag kände mig lite lätt snurrig i bollen efter allt vi hade kollat runt på och så ser jag en grej ligga framme och kan inte låta bli att flumma mig...


...seriööööst! Ser ni hur stor den ÄR? Största miniräknaren jag sett i hela mitt liv. Min tumme ser yttepytteliten ut och har knappar i samma storlek. Jag håller upp denna så nära det går och säger med fånigt tillgjord röst "åh, ojojoj, jag kan inte se siffrorna på knapparna!!", högt. Precis just då kommer en tant på 50+ och tittar jäääättekonstigt på mig, som om jag rent ut sagt hade varit dum i huvudet på riktigt. Självklart bryter jag ut i skratt efteråt och tycker det hela är kalaskul. Måste ha sett skitdumt ut.

Hade detta skett under skoltiden med någon klasskompis så
hade jag förmodligen gjort till mig ännu mer och legat dubbelvikt
på golvet av garv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback