Jag får lön utan att fara dit.

Måh, alltså ibland kan man ju bli knäpp för mindre. Allting var precis som jag misstänkte men när man inte är hundra så är det väl klart att man blir orolig av att höra "du måste gå dit, för du vill väl ha lön? har du varit förbi där än?" och så vidare. Idag var jag på väg, men prövade ringa först efter att ha fått hennes nummer igår och hon var på lunch så jag sköt upp det och ringde nu när jag kom hem istället.. Jag behöver inte fara dit, jag kommer få lönen eftersom att jag redan är lönesatt, precis som jag trodde. Och här har jag bävat mig i flera veckor för det där. Suck, haha.

Ska alldeles strax ställa mig vid spisen, idag blir det lasagne. Yummie!
Kan inte bli bättre höll jag på att säga, haha. Har dock ett STORT sug
efter lite cola.

Och på tal om jobb har den här dagen varit toppen! Det är så jävla tur att man har barnasinnet kvar ibland säger jag bara. Att kunna skämta med dom på ett sätt som de också förstår och börjar asgarva åt är himla kul, att kunna leka med i vissa lekar, att kunna förstå dem i vissa grejer och kunna fråga dom ifall dom tycker om någon speciell(och dom är ju bara huuuur söööta som helst när dom rodnar lite och anförtror sig åt en och berättar). Men när dom blir glada av att se en och verkligen visar det är hur glädjande som helst, dom kan komma springandes över halva skolgården i full fart och skrika mitt namn hela vägen för att tillslut ge en bamsekram. Snacka om att känna sig uppskattad!


Foto: Jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback