No bike.

Det blev inte som det var tänkt idag. För det första så kanske det hade varit bra om vi hade vaknat en kvart tidigare. Men hur som haver begav vi oss vid fem i sju för att lämna in bilen(vilket gick jättefort förra gången) och väl där gick gubben in för att lämna nyckeln och jag satt och åt min frukost i hans jobbil. Vid halv var vi på väg därifrån, då jag hade tänkt cykla hemifrån.

Nästa ide var att försöka få pappa att skjutsa mig på jobbet med cykeln, men det kunde han inte heller och vi hade lite småpanik båda två. För att tillägga hade jag inte ens hunnit borsta håret innan vi for. Men kort därpå ringer pappa upp igen och säger att han kan flytta över bilbarnstolen till den andra bilen så jag får låna den lilla idag. Så jag blev avsläppt där och körde hem hit. Har hunnit med att både sminka mig och borsta håret och har dessutom en halvtimme till godo innan jag måste fara.

Kan bli en ansträngande dag idag, har ont i huvudet och magen.
Men det är bara att bita ihop, slutar ju ändå fyra så det är inte så
farligt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback