Tvättberget snart avklarat.

Om sisådär är maskinerna klara. Körde igång båda två nere i tvättstugan samt den här uppe i lägenheten. Allt bör vara klart ungefär samtidigt. Sen tar jag ner det blöta härifrån och så torkar jag allting där nere ikväll så att det även kan vikas och stoppas undan på en gång.

Sen har jag tagit tag i att dammsuga också när jag lix var igång. Så det känns skönt. Vad som känns värre är att imorgon den här tiden har jag inte ens slutat än. Medans jag har gjort alla måsten här hemma förutom att jag inte har duschat ännu. Men det ska göras så fort jag hängt all tvätt på tork. Men fan, imorgon kommer bli en jobbig dag. Tack och lov börjar jag iofs inte förns klockan nio.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback