Typiskt mig.

Så då for han iväg igen och det känns sådär tråkigt ensamt för tillfället. Men min syster ska ju komma förbi lite senare och eventuellt systerdotra också så det blir trevligt. :) Men fan så skönt att det äntligen är helg nu! Å andra sidan var det en bra dag idag trots de säkert 7bajsblöjor jag hann byta innan lunch.

Var precis över på ica för att handla. Speciellt smör och skinka som tog totalt slut, och jag måste ha det för att kunna äta mina husmans. Där gick jag runt och började plocka på mig middag för imorgon samt tilltugg till på kvällen så att jag skulle slippa gå dit imorgon igen. Det blev två kassar som jag släpade hem och det kändes som att armarna skulle gå av. Kom jag ihåg det förbannade smöret? Eh, näe! SUCK! Så då måste jag lik förbajat gå dit senare eller imorgon(beroende på om jag ska idas ta nå kvällsfika ikväll eller inte). Men sjukt störande att man kan vara så glömsk.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback