Firrekalas.

 Har precis kastat i mig lite mer käk(allt för att vara extremt städad ikväll). Skulle helst av allt bara vilja lägga mig ner och sova någon timme för att orka med kvällens bravader, vet dock inte om jag hinner med det.

Blir surströmmingskalas och jag är inte alls peppad. Inte ens lite. Känns ännu värre när det ska vara så mycket som runt 40 pers. Hur ska jag orka hålla skenet uppe och se pigg och alert ut? Don´t get it. Har klädproblem som heter duga, ska man behöva ta vinterjackan? Det har liksom regnat och varit svinkallt hela veckan och nu så ska vi halvt som halvt vara utomhus. Vill ju ha något snyggt men måste ta något praktiskt. Får det bara inte att gå ihop. Återkommer kanske senare..


På väg till jobb imorse och Hemkommen från jobb, något mer sliten och trött.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback