Pain.

Har sån fruktansvärd värk i mina fötter just nu så att jag vet inte. Varför? På grund av promenad/joggingturen jag kom hem från för 1½ timme sedan. Varvade promenad med 4 sträckor jogging. Svettigt och skönt. Eller fan, det var inte skönt när jag höll på att sätta mig vid vägkanten av smärta i benhinnorna efter första joggingsträckan. Men jag härdade och det blev bättre, då var det skönt.

Håller på att hungra ihjäl nu istället, men jag vet inte om jag kommer få det där kokta ägget som jag var lovad. Kan bli så att jag inte får det pga att jag inte orkade gå och spola dom i kallvatten. Annars så har jag ju min leverpastej som inte är särskilt pjåkig. Speciellt inte med smörgåsgurka till...


Bilder från i fredags då vi precis kommit hem från Olle´s.


Gud vilken läcker bild! :) Hoppas allt är bra med er. Jag kommer upp till Umeå ganska snart och då ska vi hänga! :D puss gumman

2010-08-14 // 17:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback