Så vackert!

Nyss hemkommen från lite fiske nere i älven, vi var iväg med Robert och Lisa. Ruskigt trevligt! R fick en ganska fin gädda och jag fick en liten miniöring då jag stod ute på stenarna i forsen(höll inte räkningen på hur många gånger jag höll på att tappa balansen och falla i, haha). Var ett riktigt fint ställe, man skulle gärna vilja ha med sig picknick till fisketuren, förstå så mysigt det hade varit.








Annars har jag inte gjort mycket vettigt idag, varit ute i solen en stund och när jag lessnade så försökte jag bli lite vettigare i kameradjungeln. Vet inte hur jag ska veta vilken kamera som skulle passa mig, suck. Vill ju inte ha den sämsta/lättaste att lära sig/billigaste. Vill ha en som är något snäpp värre så att man kan ha den ett tag, men får gärna vara hyffsat lätt att förstå sig på. Vilket märke passar mig? Nikon? Canon? Blir minst sagt tokig av hur grötigt det blir i huvudet av allt det där.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback