Heldag med bildbomb.

Vilken jävla rolig dag och kväll det blev igår! Att jag ens är människa idag
förstår jag inte, igårkväll när jag la mig tänkte jag "fan, nu kommer jag vara
sängliggande fram till middagsdags imorgon".

Först rallycross i klutmark precis utanför skellefteå i 5 timmar i pissregnet, men var kul att titta på när vi hade någon att heja på, Chrille. Var bara så surt att han fick punktering i c-finalen när han hade legat i ledning hela första varvet. Även om vi satt under paraply i brassestolar så lyckades det ju ändå bli blött någonstans så det var ganska skönt att sätta sig i en varm bil sen. Satte igång rumpvärmen och efter några mil så somna jag och satt som en krok tills jag blev väckt av att det skulle beställas pizza till middag. Hej huvudvärk.


Silvriga bilen är C´s.

Tar starten.

Och ligger i ledningen.


Hade varit fränt om jag tagit en likadan bild då allas paraflax var uppfällda också.

Bilmek inför nästa race. "Under my umbrella"(börjar tänka på Rihannas låt när jag ser bilden).

Påbyltad med mycke kläder för att inte frysa.

Man ser bara skymten av C´s bil här, typ ena lyset.

.

In i duschen och lägga på sig ett ansikte, fixa håret och välja klänning för kvällen. Vi tjejer är inte så sega, det tog 1 timme och 13 sekunder för mig, då hann jag till och med raka benen! Tog tid, någon gång måste man ju bevisa att det inte tar två timmar som dom påstår. Ta sig en drink och så iväg.

Förfesten var städad och trevlig och runt halvtolvsnåret bar det iväg med cyklarna mot stan då vi först skulle på scharinska men hade turen att precis bli hejdade i dörren av de andra som tagit sig dit tidigare som berättade att det var skit och de skulle därifrån. Så det fick bli Olle´s för att vi alla skulle ta oss in. Och herrejisses så galna killarna var, kom in bricka på bricka med olika grejer(det är därför jag inte förstår hur i hela friden jag kan må så jävla bra idag? Att vakna innan tio, pigg utan baksmälla hör liksom inte till vanligheterna.) och inte fasen var man sugen på att fara hem då. Men efter att ha stått i maxkön så hann det ändras och hade jag kunnat teleportera mig hem. Efter att ha kastat i sig maten fortast möjligt så slockna jag i samma veva jag la huvudet på kudden.

Och så idag, tänk om det alltid vore så här. Så bra det hade varit!


Hos Jo och L.

Crazy.

Rätt gott bubbel.

På Olle´s.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback