Helg.

Så var helgen kommen, slutade dock halvett idag så jag har varit hemma ett tag. Började med en underbar powernap innan jag vek tvätt och tog en svängom med dammsugarn. Har precis vart över på ica och handlat en massa gotta till ikväll då idolfinalen ska ses, där jag självklart hoppas på att Jay vinner och är bitter över att det inte är Linnea som står i final istället för Minnah(typ första året jag varit riktigt insatt, för att det vart så många duktiga med). Sen får vi se var kvällen har att bjuda på efter det, och resten av helgen också för den delen. Trevlig helg gott folk!


För någon månad(?) sedan på jobb(rast). Förra helgen.


Kolla in min frågestund. Ny blogg och vill gärna ha lite frågor att svara på så snälla kommentera en fråga. Så får du ett roligt och bra svar! Bästa frågan länkar jag Här har du länken till inlägget direkt så klicka bara och om du vill börja läsa min blogg och kommentera är du mer än VÄLKOMMEN! http://gallip.blogg.se/2010/december/fragestund.html

Kram ♥

2010-12-11 // 19:40:22

Du har jättevackra ögon!! =)

2010-12-11 // 22:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback