Bella and Edward.

Jag sov så underbart gott inatt, trots att jag drömde. Och hur skönt är det inte att få sova ut på en lördagsmorgon(till halvtio) när man fick sova lite natten innan. Gudomligt. Att det dessutom är en mild OCH fin dag ute är inte heller så illa. Man blir glad av att få se solen utan att det måste vara minst -20 ute. Idag har det till och med varit nere på ynka -3.

Det gjorde att jag slapp allt vad skrapning av bilruta heter och fick se kanonbra, det om något är skönt. Vars jag for? Jag for på bolaget för att bunkra upp "utifall att". Vi vet inte vad som sker eller så ikväll, men vi beslöt oss iallafall på att köpa hem och vara redo om det sker något. Hann in på h&m en tväris också och köpte två dipliner´s, en vanlig svart och en svart med lite glitter i samt ett par knästrumpor som jag tänkt köpa länge nu men aldrig gjort, de var på halva priset. Var även tvungen att inhandla presentpapper, är kanske inte så kul med julpapper på paketen i februari.

Har för övrigt hunnit kära ner mig i första boken. ´Om jag kunde drömma´, ja det är första twilightboken. Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle gilla den egentligen trots att jag beställde hem ettan, tvåan och trean och ge det ett försök. Behöver jag säga att jag är typ den enda tjejen som inte sett någon utav filmerna än? Jag vet, skäms på mig! Men jag ska se ettan då jag läst ut boken, tänker inte sabba boken genom att se filmen först nu när jag har möjlighet att välja. Har väl hunnit en sådär 200 sidor sedan igårkväll. Till och med nu efter frukosten idag satt jag och läste samtidigt som jag fick utväxten fixad(så jävla skönt att den äntligen är väck).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback