Like day and night.

Vad härligt det var att jobba idag trots att jag inte riktigt kände mig redo att kliva upp 10 minuter före jag behövde det egentligen. Men vad gör man inte för att få äta lite frukost med sin gubbe innan han far? Såg ut som ett troll gjorde jag också, roligaste morgonfrillan på mycket länge.

Men jobbet? Fan vad kul alltså. Störtskönt att få vistas ute på förmiddagen också i 1½ timme nu när tempen är human och massor av snö. Klättrade faktiskt upp i största snöhögen(okej, alla våra barn var på eller bakom den så för att hålla lite koll hade jag inget val) och fick flashbacks från när jag själv var liten. Men trots att det har varit måndag har det varit störtskönt.

Direkt efter jobbet så for jag och tränade också. Körde på det vanliga numera, crosstrainer minst 10km, biceps, triceps, axlar/övre delen av ryggen. Måste erkänna att det var grymt jobbigt idag, men jag tror att det kan bero på den lilla huvudvärken innan, lite träningsvärk i lår samt att det var mycket folk vilket ger ganska mycket sämre luft. Men det är alltid lika skönt efteråt.

Nu är jag totaldäckad i fotöljen och planerar inte på att resa mig förns
det är dags att göra kväll ordentligt.


Jag såg tröttare ut igår när vi var och fixade i lägenheten jämfört med vad jag såg ut att vara imorse.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback