Lördagen.

Hahaha, alltså vafan!

Sitter och bläddrar igenom bilderna från i lördags, de få som togs. Och FY SJUTTON vad många bilder det är där det är någon som ser helt miffo ut. För att inte tala om grimasbilden på mig, Sandra och Denise(i love it!). HAHAH! (Sen har jag en till mycket rolig bild på dig Sandra). Det är många som inte kommer läggas upp någonstans, men jag kan inte hålla mig för skratt när jag ser vissa.



Allt började ganska städat faktiskt.

Här är det fortfarande ganska städat.

Men alltså här var det iallafall en person som inte såg städad ut..

God(inte god)morgon världen.


Haha, what. Jag skulle hemskt gärna vilja se dessa bilder du pratar om. Du kan ju skicka ett mejl, eller säga till nångång så jag kan gå in på msn när du är det så du kan skicka!

2010-01-19 // 13:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback