Bilder.

Har duschat och lagt på ögonmakeupen som är det enda som krävs så här i sommartider(det är så himla härligt att det är så) samt varit över på ica och handlat inför middagen. Vi ska vara några stycken och grilla, dricka lite och ha det allmänt trevligt. Det jag har problem med är håret, kanske plattar det där borta eller något.



Igår var vi på Bettnes tre timmar, hur skönt som helst även om vattnet var en aningen kallare än då jag och Ninni var där, men det gick iallafall att doppa sig(man får inte vara för kinkig). Sen på kvällen for vi iväg för att spela golf, eller jag hängde bara på eftersom jag är den i särklass sämsta golfspelaren och skulle behöva runt 20slag per bana. De provslog några gånger innan vi började gå. 9 hål var vad vi gick ut för och betade av på 3 timmar, kan bero på att man fick leta bollarna en del när det var skymningsmörkt ute. Kvart över två inatt var vi klara och herrejisses så sugen man var på nattmat då! Bara att fara hem och käka innan man kröp under täcket och slocknade.


Bettnes.

Provslå.

Provslå.

Ute på banan. Det blev lite kyligt efter ett tag så jag fick låna J´s regnjacka som han hade i golfbagen, stor som ett tält och gjorde faktiskt att jag blev varmare tack vare att stänga ute blåsten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback