En torsdagsmorgon.

Så var det snart dags för jobb igen och jag är allt annat än taggad. Kan bero på att jag hade en liten sovmorgon imorse och så vaknar jag till som vanligt av gubbens väckare och sen ligger jag och stör mig på alla småljud som finns. Pip på telefonen för att det var glapp på laddningen, någon lastbil som backade ute någonstans(vilket också piper) med mera. Så att så härlig vart den sovmorgonen. Det är bara så svårt att piggna till nu, det är ju inte ens sol ute.

Har lite träningsvärk i magen också. Var ute och promenerade och joggade en vända igår. Joggningen var mest för att känna efter efter sjukdomsperioder och så. Svintungt, helvete så jag har tappat kondition. Men hem tog jag mig och 50 sit ups klämmde jag i med också(därav träningsvärken). Sen höll jag typ på somna på golvet av utmattning, hahah. Får se om jag provar igen idag eller om det blir till helgen.

Ha en bra dag folks!


Innan jobb i måndags.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback