GLAD MIDSOMMAR!

Så var midsommarafton här och jag är inte alls i stämning riktigt. Kan bero på att jag stått och bråkat med nya löshåret en hel del för att det blev lila till en början av silvershampot, det sög åt sig som faaan. Men efter att ha fått till det och torkat det, duschat mig själv och fixat iordning mig med rätt dress på och en öl öppnad så känns det lite bättre. Får inte glömma att ta med myggsprayen, ett par leggings, en kofta och sådant som kan behövas senare ikväll. Tacka gudarna för att jag är tjej och slipper bada badtunna i år också, haha.

Äh, bara massa stressigt svammel nu.
Glad midsommar allihop! :)


Inviger min gula, nya klänning dagen och kvällen till ära. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback