"Härlig" start på dagen!

Inte nog med att det är olidligt tidigt jag är uppe idag(öppnar) så lyckas jag ju med att starta morgonen på världens bästa sätt. Gör iordning mig själv helt för att sedan fixa frukost och sedan slå mig ner för att käka den framför datorn. Vad händer om inte att jag tappar hela den första ägg och kaviarmackan i knät? Och dessutom hinner rubbet toucha tröjan på väg dit också. Tusan! Kunde ju inte börja bättre.

Men jag tror att jag lyckades rädda kläderna tack vare mina långa naglar och lite blött papper. Annars får jag väl gå med ägg och kaviarklet på mig idag helt enkelt, slutar ju ändå tidigt och det skulle inte förvåna mig om det ändå är nå barn som kladdar ner mig lite senare. Sen ska jag hem och sola om vädret är lika fint då som nu. Jag hoppas på det.


I söndags på morsdag. Firade dock inte min egen mor som
är på Bali. Men J hade ju sin hemma så vi hamnade där.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback