Storstädning av garderober bl a.

FY FAN så jävla duktig jag har varit nu! Är skitstolt över mig själv.

När gubben for för att spela tennis så vek jag all tvätt som tvättades igår och innan allt lades in i garderober så städade jag igenom alla sex. Tanken var först att bara ta mina och när jag såg kaoset och inte visste på vilket plan vad skulle ligga så började jag med att ta tag i hans. Blev jättefint. Sen när jag tog mina egna så tog jag ut ALLT och omstrukturerade det lite. Gick till och med igenom hela socklådan - varenda socke - för att se vilka som var hål i etc. Samt slängde 13 par gamla trosor. Rensade även bort ett par shorts och 5st bhar(finns kvar om någon vill kolla). Blev så jädra fint och stilrent i garderoberna nu att jag egentligen bara vill sitta med garderobsdörrarna öppna. Haha.

Sen tog jag tag i att dammsuga hela sovrummet(har inte fått undan extramadrassen förns idag -ca en månad senare) och tagit under sängen och hela köret. Sen körde jag igång med att skrubba rent toan innan jag hoppade in i duschen. Nu känns det så himla skönt och bra. Tror att gubben blev glad att jag tog hans garderober också faktiskt.


Så här fin blev J´s ena garderob. Och så tittar jag in i min ena och den ser ut såhär.

Betydligt mycke bättre! Båda två faktiskt. Har ingen förebild på den andra.

Smala garderoben halvfixad. Nedre halvan är fin. Och så när den är klar. Mycket bättre än innan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback