Underbar onsdag!

Har haft en helt underbar onsdag. Som jag skrev tidigare idag så låg jag ute på kullen här på kronoparken och njöt lite av solen tills jag kände att det var dags att göra bort de jag ville få gjort så jag gick in och rensade sparkatten(ist för gris) och begav mig till mamma och pappa och la mig på solsängen i lite mer än två timmar så att nu får jag dras med en röd lite svidande rumpa(kräftstjärt?). Men ack så skönt det var att ligga där och svettas! Har jag berättat att jag älskar solen? Blir ju inte sämre när man är ledig dessa härliga dagar, synd bara att ingen annan är ledig nu.

For hem och fixade upp solstolen ute på balkongen och satt där en stund och njöt innan det var dags att ta på sig lite svala kläder och smeta på lite mascara för att fara på bolaget inför helgen. Och nu har vi laddat upp ordentligt(blir ju mest troligt örträsk efter midsommar också).

Har suttit ute på balkongen och läst igenom alla bloggar som följs tills fötterna blev lite för kalla. Men jag är bara så glad idag! Fixat första grejen till balkongen(gör mig motiverad att rensa tomma kartonger från andra halvan), fått njuta ordentligt av solen och så fixat internetet. Och ännu är dagen inte slut heller och på ett tag kommer gubben hem igen så jag får snosa på honom!






















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback