Bilder.

Hemkommen efter promenad med frukostmackorna på bordet. Var förbi hemma också en sväng innan jag begav mig igen innan jag rann bort. Men jag gick inte raka vägen, jag gick in på blomsterlandet och fick med mig en blomma med kruka, hög vas och påskpynt(har tänkt att göra ett eget påskris om någon vecka eller två).

Kaffet puttrar i bryggaren och mina äggmackor ska ätas upp. Sen ska jag nog bege mig ut till min storasyster och barnaskaran en stund(Hugo har ju inte fått sin treårspresent ännu). Ska bara se ett avsnitt grey´s medans jag käkar och kopplar av en stund efter denna härliga förmiddag.


Tog fram skinnjackan ur förrådet och använde den för första gången den här vintern.

Påskpynt.

Vasen. Den vänstra, höga blomman med kruka fick vi i som inflyttningsgåva av mina föräldrar(love it!) och den högra, lilla blomman med kruka köpte jag idag(likadan kruka som den vänstra, bara en annan storlek).

Mums!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback