Good morning sunshines.

Jag hann inte igår, jag skulle hinna med en massa grejer innan vi skulle prova det nya ljudet genom att se Johan Falk de fredlösa(6e filmen). Att hinna plocka ur diskmaskinen, tvätta, hinna på ica och ta ut pengar samt inhandla grejer till fruktsallad och hinna göra den tog upp väldigt mycket tid.

Här sitter jag nyvaken i mitt nya nattlinne som jag köpte för ca en månad sedan och känner mig i princip bakis, dricker ett glas tropisk juice i vårt supermysiga kök. Och jag ser att solens strålar kämpar för att försöka ta sig igenom molnen på himlen. Fast med vetskap om att jag måste packa upp mina sista saker då mäklaren ska hit imorgon och värdera upp lägenheten. (Hinner jag så måste jag även hem till mampap och städa ur mitt rum där ordentligt så att Rille kan ta det).


Nyvaken själ. Man ser en sneakpeak av köket bakom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback