Minsta glaset jag kunde hitta.

Jag slutade halvtvå idag för att jag inte tog någon rast. Inte för att det har varit jobbigt idag, vi hade ju trots allt bara tio barn(sportlovsvecka nu ju). Men jag har hunnit vara förbi på ica och inhandlat nya kaffemått, 3 olika tesorter(jag som inte ens dricker te? men får man besök så kan det vara bra att ha), kaffefilter, ingredienser till smoothies och glödlampa till lampan som gick igår pga min klantighet.

Så nu sitter jag här hemma och vi har nu bott här i en vecka. Jobbdagen är avklarad, kycklingen ligger på upptining inför middagen och jag sitter med en fet hallon/björnbärsmoothie(ölglassize). En dusch hade inte varit helt fel heller, så det blir om en stund det.



Tänka sig att det blåser som fan ute utan att man håller på
att frysa sönder idag, det känns som att vintern har vänt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback