Ny arbetsvecka.

Time for work. Ja, helgen är nu över och det känns som alltid lite vemodigt. Mestadels just för att helgen är slut och att det är många dagar tills det är helg igen. Men å andra sidan skönt att veta hur man jobbar och vilka tider och så. Så man ska inte klaga. Torsdag och fredag kommer jag ju ändå sluta tidigt så då kan jag hurra över det.

Förutom det så vet jag att jag ska träna minst tre gånger den här veckan varav första passet sker idag direkt efter jobbet där strax efter fyra. Och så borde jag få hem mitt nya shampo och balsam vilken dag som helst nu. Då jag ska prova ett helt nytt som jag aldrig testat förut så är jag väldigt förhoppningsfull att det ska vara något bra för mitt hår som verkligen behöver det.

Nej, packa träningskläder, svepa o´boyen och bege sig kanske.
Ha en bra dag hörrni! :)


Ps.
Jag har trängt ner mig själv i ett par gamla jeans. Mina skinnyjeans kanske man skulle kunna kalla det. Visst, jag kan ha dom, men dom skulle absolut kunna sitta bättre. Hoppas att träningen ska göra nytta på det planet. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback