Give me sun.

Nu är snart även den här helgen över och jag känner faktiskt lite depp över det. Men tack och lov så har man ju inte varit bakis idag och det är bra mycket värt. Jag längtar mig bort till juni(pga värmen) och sen till juli(semester!) då det gärna får vara +25 och sol var eviga dag. Hade inte varit mig emot. Jag behöver sol och värme just nu för att få lite laddade batterier. Och tänk bara när man kan få lite färg i ansiktet och på kroppen, hur nice är inte det. Äh, nu ska jag sluta sukta och istället kolla på Ballar av stål.


Skulle vara seriös. Bild till ett släktträd som
J´s kusiners pappa håller på med.


Hoppas att du får en bra start på veckan =)



Kram!

2010-05-03 // 09:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback