Old pics.

Ikväll ska vi bjuda på tacopaj. Ska göra en större variant av den jag brukar göra, hoppas bara den blir lika god för det. Är ju faktiskt skittrevligt att bjuda folk på mat, fika och sånt. :) Alla mina kladdkakemuffins är nu uppätna och väldigt uppskattade. Nästa gång de görs ska det dock bli en "finaltouch".

Eftersom jag ska laga maten så fick karln handla. Skönt för min del!
Borde ta och byta om till några andra kläder och så bara, sen är jag
som redo för kvällen. :)


Det här är också ungefär 3 år gamla. Runt studenten. Syns på håret.
Det är när jag ser sånna här bilder som jag verkligen saknar att vara mörk i
håret, i det här fallet svartbrun. Det gör oftast mina ögon mer framträdande
än när jag är ljus.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback