Ett stycke.

Skulle kunna sätta mig tillbaka och skriva ett hejdundrandes inlägg just nu eftersom att det fortfarande finns en grej jag känner mig grymt sårad över men som jag mest troligt måste lägga åt sidan helt. Tror helt ärligt att det aldrig kommer att lösa sig så då är inte inlägget så mycket värt över huvud taget. Vad/Vilka det än handlar om så förstår de säkert ändå inte att det är just det, hur mycket det lyckats såra mig och att jag gett upp. Måste lyssna på de som finns runt omkring mig och som gett mig pushning. Nu blev det ett stycke ändå, men mest troligt för sista gången.

.

Har iallafall precis käkat frulle och ska precis borsta gaddarna innan jag börjar rulla iväg mot jobbet(med bilen alltså) i denna vinterkyla på -6,5 grader. Kanske är dags att plocka fram skotertäckbyxorna för första gången den här vintern om jag inte ska frysa ihjäl. Det är redan fredag och det känns gött, så jag har laddat mig själv med mina favvojeansleggings och ett stort härligt linne samt vågor i håret efter de inbakade flätorna. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback