Mirror mirror on the wall!

Nå hål i väggen senare så sitter äntligen spegeln uppe på väggen, den har iofs bara stått på golvet sedan 9 september vilket inte är så farligt. Vi har ju varit bortresta en av dom veckorna samtidigt som vi inte har velat borra för sent för grannars skull och sådant. Svårt var det och nu blev det iallafall någorlunda rakt. Bara tavellisten som ska upp nu då, men den är nog inte alls lika svår.

Ska antingen sätta mig och sticka en stund eller läsa medans gubben är iväg och kikar på vinterdäck, sen ska vi ut och fixa håret hos hans mamma. Jag ska få några fler mörka slingor(de jag hade har börjat fara ur så mycket och så skulle jag kunna tänka mig att ha liiite mer för en lite mörkare och höstigare ton). Sen tror jag att han bara gör det sådär mörkt igen.

Sen ska jag iväg och hämta mormors gamla strykjärn som har legat på vinden hos mamma och pappa som hon hittat igen idag, äntligen ska jag kunna stryka grejer ordentligt! Parkera undan cykeln för vintern skulle kunna vara något det också.


Yesterday before work. Runt 7 på morgonen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback