Snow.

Vilken bra dag! När jag for hem så hade snön börjat komma igen så jag hoppades att det inte skulle bli värre då jag var tvungen att ta mig på andra sidan stan för att införskaffa varor från bolaget.

Tji fick jag, blev ju bara värre. Kändes inte särskilt bra att snön stannade kvar på vägarna och jag hade sommardäck på bilen. Men jag fixade det jag skulle fixa i lugn och ro samt att jag fann ett par supersköna jeans inne på h&m för 99kr, som fått! Köpte även nå smink som behövdes. Men när jag väl skulle hem höll jag på att bli galen. Snön kom ännu fortare nu och det hade hunnit lägga sig ännu mer. Det tog nio, NIO, minuter att ta sig ut från parkeringen pga köer som gick riktigt långsamt pga vädret. Sen tog det en kvart efter vägarna. Men jag tog mig hem utan en enda sladd och med mig själv i behåll så jag ska nog inte klaga allt för mycket, haha.



Här ser man nya hårfärgen mycket tydligare. Börjar trivas riktigt bra i det!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback