Mysfarbror.

Är äckligt trött. Det är kombinationen med att tänka på och hinna med allt som är inplanerat. Som idag, då var det raska puckar från jobbet för att bege mig ut på ridturen med Birk. Och idag var allt bara så perfekt! Vädret, fin väg och en riktig mysfarbror. Han är så mysig den där hästen. Sen snacka lite med hon som rår om hästarna innan jag kände att jag kunde bege mig hemåt.

Väl hemma var det bara att ställa sig vid spisen och fixa middag. Därefter plocka bort grejer och vika tvätt, förbereda fruktsalladen och hoppa in i duschen. Sen så kom J´s föräldrar och då ska man vara social, bjuda på fika och försöka hålla sig pigg. Och då tänker jag att "tusan, det blir ännu värre imorgon för min familj är så jädra stor". Haha. Och så börjar jag känna mig nervös inför fredag, känns som att jag har missat att tänka på något som jag borde tänka på att ha ordnat tills dess. Och så är jag inget fan av flygplan. Men det ska bli så kul!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback