Skogstursbilder.

Var ut till Dalsjö direkt efter jobbet och for ut med Birk på en helskön ridtur. Solen lös, Birk var pigg och jag kopplade bort exakt ALLT annat förutom just att jag red och njöt av det. Ena sträckan där jag lät honom galoppera på ett tag och riktigt sträcka ut var så grymt härlig! Det svåra är ju bara att jag inte kan några ridvägar där och fick göra lite chansningar där man kunde hamna på en liten stig som det inte gick att ta sig fram på längre. Var ändå ute i 70 minuter. När jag kom tillbaka fick jag tips om två andra vägar av hon som bor i huset på gården där ladugården står, så en av dom ska jag prova nästa vecka. Längtar redan även om det kommer att bli en sjukt stressig dag, men det får jag ta då.






Han är så grymt fin. Och hur kommer det sig att jag alltid ser ut som en svamp i ridhjälmar? Haha.


Guuuuud vad jag blev ridsugen när jag ser på bilderna!

Kanske jag skulle rycka upp mig och joina dig med ridningen :D

2010-09-02 // 10:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback