Happy!

Alltså jag är så glad och tillfreds just nu fast än halsen vägrar ge med sig. För det första så har vi ju haft världens kanonväder, vilket gjorde att jag satt och drog på smilbanden hela tiden när jag satt på Birk´s rygg. Första gången på en evighet som det inte var kallt, hårt i backen, jävligt blåsig och mörkt. Idag kändes allt bara så perfekt.

Sen så har ju solen den inverkan på mig, att jag blir glad. Men med vetskapen om att vi ska till fjälls nästa helg känns också så förbannat bra, oavsett om det kommer vara skoterföre eller ej. Vi kommer att få ha det sjukt trevligt åtminstone. Och bara grejen att vi kommer kunna åka torsdag(som förra gången) för att jag troligtvis kan vara ledig utan problem nästa fredag. Jag längtar.

Och för det tredje så är det myskväll ikväll framför Grey´s anatomy
och off the map som är tradition för mig att se på onsdagar. Med start
om någon minut bara. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback