Längtan.

Efter många timmar på jobbet så trodde jag att jag skulle vara tröttare(det var ju så vintertid), men var inte särskilt trött när jag for hemåt. Handlade och fixade ihop en köttfärslimpa(samtidigt som jag insåg att vi borde äta upp resterna först, som vi sedan gjorde också) och nu såhär efter middagen så känner jag bara hur tröttheten kryper sig på och försöker klubba ner mig.

Och J´s pappa fyller år idag så vi ska dit och gratta honom. Hoppas att orken
håller i sig ända tills vi kommer hem så att man då kan totalslockna för kvällen.

Jag längtar tills på torsdag efter jobbet, då vi ska till fjälls. Känns så underbart!
Måste bara inhandla en kameraväska till nykameran(gärna ett minneskort till
också egentligen) så att det kan följa med ut på fjället också och så. Känner
mig sjukt pepp på helgen. Och snälla, låt det vara gassande sol!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback