Dusch.

Allt som oftast när jag kommer hem efter jobbet är jag vansinnigt kissnödig och väldigt frusen, det kommer som ett brev på posten när man är på väg hem. Och så slår latheten till och man vill bara ta det lugnt en stund, så för att skjuta på duschen så dressar man om till mjukiskläder och virar in sig i tjockfilten. Men idag var en sådan dag då jag var pigg och inte så genomfrusen så att jag hoppade in i duschen 2 min efter jag kommit innanför dörren. Så hur det känns nu? Helt underbart känns det.

Och så är jag redo för fjällenplanering senare, behöver alltså inte fara illaluktande och i myskläder.
Det stora plusset är ju när man kommer hem efter det och inte behöver duscha då, för att man redan
gjort det. Då jag fortfarande sprang var det bra, för då gjorde man ju bort duschen då man kom
tillbaka från rundan, så det kommer väl att starta inom en snar framtid igen då jag är frisk och vädret
är med mig, för jag längtar efter att få springa.

Hur som haver så hämtade jag ut h&m paketet idag och jag är nöjd. Kuddöverdragen är ännu
finare i verkligheten än vad de var på bild på hemsidan, och väskan är inte alls lik de jag
redan har. Måste bara vänja mig vid färgen på den. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback