Sign.

Snorandet fortsätter men jag är piggare idag och inte alls lika "dimmig" i huvudet. Så jag antar att det är det positiva tecknet jag behövde. Tänker iallafall hålla mig inne idag för att vara fit for fight imorgon. Okej, snorandet kommer väl hänga med ett tag som alltid. Synd bara på så vackert väder att sitta inne. Vilket det varit sedan i lördags ungefär. (Ännu bättre väder har förmodligen J´s föräldrar som njuter av Goa, är lite avis måste jag säga).

Igår provade jag mig untanför dörren en gång också för att åka lite bil, nya volvo v60.
Skönt att se något annat än lägenhetens väggar som efter några dagar blir ganska
enformiga. Samt tv-program som är så värdelösa att man skulle vilja dumpa dom i
närmsta soptunna. Hämtade ut lite pengar för att lägga i "kamerainsamlingsfacket"
vilket gjorde mig överaskande glad då det hunnit bli en ganska stor summa med
presentkortet inräknat.

Nu -duschen. Sen -soffan och sex and the city.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback