Lurvtroll.

Jag skrev ett inlägg tidigare idag som jag råkade klicka bort innan det hann publiceras. Och helt ärligt så orkade jag inte göra om det, började istället leta efter olika sorters trall på nätet samt vad priset skulle bli för alltet till vår balkong(jag är sån som gillar att göra sånt ibland), så det ska bara redovisas för karln min när han kommer hem från jobbet.

Annars sitter jag och försöker återfå värmen i kroppen. Har varit ut till Birk på en liten men förgrymmande kall ridtur i vinterlandskapet och dess glittrande vita täcke. Underbart att kunna vara ut dit igen nu när man är frisk och tempen inte skred över -15°. Det var -13°. Måste nog investera i ett par bra och varma ridvantar, för det är där jag verkligen inte kan hålla värmen då jag rider. Och så hade det kunnat vara bra att ha skoterluvan på huvudet då halsduken åker ner direkt man tar sig framåt fortare än i skritt. Men jag är så nöjd och glad att det gick idag(efter att jag faktiskt suttit hemma och funderat på vad jag skulle ta mig till. Insåg då att det var onsdag.).






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback