Första måndagen 2011.

Årets första måndag, jag är ledig och försöker njuta av det. Nu fick jag inte sova så länge som det önskades(telefonen störde såklart). Har precis druckit en chocochino och läst igenom lite bloggar i väntan på lite hunger så att lunchen kan ätas och sen smältas så att jag faktiskt kan ge mig ut på en joggingrunda. Sen måste jag ta itu med middagshandling och så, sen får vi se vad klockan är helt enkelt. :)


Så här såg frisyren ut som jag testade inför nyår(dagen innan alltså).
Stort och fluffigt, men som jag inte alls hade då det väl var dags.


Jo, Stina är från Umeå :D Du också? Känner ni varandra? :D

2011-01-03 // 11:57:06

Jaha, hennes vän Stina bodde också här i Oslo ett tag, så henne är jag lite bekant med :)

2011-01-03 // 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback