Spenat.

Vad småless man blir när man slutar halvtre och inte klivit innanför dörren hemma förns kvart i fyra. Pga att jag började med att sopa av bilen allt som gick(hann inte ordentligt imorse) för att sedan handla inför middagen och hoppas att jag mindes ingredienserna i huvudet. Sen så inser jag ju att jag måste skotta parkeringsrutan med världens i särklass sämsta snöskyffel som är så sliten så att är det ens det minsta lilla packat så måste man i princip hoppa på den för att få ner den en bit. Och att man måste gå i slutet av parkeringsplatserna och tippa snön  i snöhögen(har inte hjärta att göra som andra att de skottar sina platser och lägger stora högar bakom de andras).

Nu sitter jag åtminstone hemma och väntar på att spenaten ska tina så jag
kan börja med spenatsoppan. Hoppas att den blir sådär vanvettigt god som
jag vill att det ska bli. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback