Vars är raspen? ..oj, i min hals.

Igår hade jag skrapig hals, inte så mycket mer. Men det gjorde ont att prata. Och igårkväll samlades vi fjorton pers för att fira en femtonde med fortet och häng i deras "relaxdel". Jag och mitt lag kom tvåa(av 5 lag) med 500p, ett under att man inte har mer ont i kroppen efter allt krypande och den gången jag åkte linbana rätt in i väggen. Haha. Sen blev det kackel, korv och ostfat, bastu och dusch samt tillfixning. Bastun klev jag inte ens in i. Efteråt for de andra ut och jag körde hem.

Idag har jag varit lagomt seg i kroppen(det är nu förkylningen börjar komma i näsan). Men jag trotsade det och städade här hemma. Dammtorka, vika tvätt, torka ur mikron, dammsuga, skura golvet och skura toaletten. Kändes oerhört skönt att hoppa in i duschen efteråt och fixa sig lite finare för att slå sig ner i soffan och tända lite ljus i väntan på att J skulle komma hem efter skoterturen med lite pizza. Har tagit en powernap också, hur skönt som helst men dessvärre kanske inte det bästa då jag på nytt känner mig lite mosig och rösten har gett vika igen och det låter som att jag har ett rivjärn i halsen.

Ska invänta J på nytt för att höra hur pigg han är, är han pigg skulle vi umgås med några
andra ikväll och kanske spela lite kort och sådär. Inget märkvärdigt alls, vilket brukar vara
hur härligt som helst.




» Frida

Tack Tina! :)

2011-01-30 // 10:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback