Har jag berättat det?

Att vi far till fjälls idag. Tror minsann inte det. Men vi far upp idag, och mest troligt så far vi väl hem på torsdag. Men vi får se. Lär ju slåss med myggen tills jag blir tokig, för att de älskar ju att äta på mig. Men har inhandlat "mygga" och har Autan-spray redan. Så förhoppningsvis är man lite skyddad åtminstone.

Ska bli intressant att se hur det ser ut där uppe sommartid också. Och sitta i en båt och fiska på malgomaj sjön som är över 100m djup. Lite läskigt också såklart, men ska ha flytväst så att man kan känna sig lite säker. Annars ska vi umgås, läsa, springa och säkerligen spela sällskapsspel. Blir säkert kanonmysigt(om man bortser från myggen såklart).

Har hunnit springa imorse, förberett våran middag som vi ska ha till fjälls, duschat och handlat resterande grejer som behövs. Nu däremot skulle jag behöva packa väskan så att jag är någorlunda klar på en stund. Speciellt då vi kanske far om två timmar därikring.

Hörs när jag är hemma igen! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback