New red friend.

Igår efter en hel drös timmars sömn så for jag ut och sprang, pressade mig själv ordentligt. Men det är ju alltid lika skönt resten av dagen sen. Var om och grattade Rille som hade fyllt år i torsdags innan vi for och kikade på båtar samt att jag köpte en ny kompakt kamera på onoffs konkursutförsäljning för 557kronor. Ingen märkvärdig alls, men då min gamla blå pärla endast är suddig nu så var jag tvungen att ha något som jag kan ha med jämt, vilket jag inte kan med min systemkamera.

Har varit ute och sprungit idag också(4e gången), har sprungit 17,6km den här veckan. Sjukt skönt. Och så har jag varit och trimmat Meja lite för att fortsätta på måndag eller så. Nu snart är det duschen igen för att fixa iordning sig inför surströmmingsmiddag ute på vischan. :)


Fotat med nya lillkameran.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback