Uppskattning.

Den här dagen har känts lång samtidigt som den bara har sprungit iväg. Det där med att den känts lång kan bero på att jag drömde så mycket som kändes verkligt inatt att det känts som jag varit vaken längre, eller så bara för att det är just onsdag och i mitten av veckan.

Det kändes bra att jag bakade igår, för det blev kanon och det kändes väldigt uppskattat.
Är ju alltid roligare då. Ska komma ihåg att skriva av receptet och komma ihåg att ta med
det imorgon.

Gäsp, nu ska jag in i  duschen för att sedan hinna ringa ett samtal
innan jag ska bädda ner mig för att se Grey´s och Off the map.
(Onsdagar är helt klart min nya tv-kväll istället för måndagar som
det var innan).




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback