Birthday.

Idag fyller hjärtat år. Grattis älskling! Så han fick paket på sängen imorse och jag hoppas att
de gick hem. Så sedan frukosten åts så har jag bakat tårtbotten och gjort färdigt den som ska ätas
upp idag när vi får främmande. Med färska jordgubbar på(tjuvsmakade en, och de var riktigt goda!!).
Gick faktiskt över förväntan att göra allting själv och det ska jag göra i fortsättningen.

Nu ska jag bara ta en paus och bara göra ingenting innan jag ska ut och springa litegrann för
att sedan kunna fräscha till mig innan jag fortsätter med att förbereda middag och lite sådant.
Juste rackarns, ska ju dammsuga och skura golvet också(med nya golvmoppen jag köpte idag).
Men jag hinner andas en stund först. :)




Åh vilken härlig tårta :)

2011-05-21 // 02:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback