Drop.

Jag är så stolt över mig själv idag. Slutade jobba tidigt, så jag la mig först ute i solstolen på balkongen i det góa vädret och halvsov en halvtimme innan jag svidade om till löparkläderna. Var ju tvungen att försöka på nytt efter förkylningen som jag fick efter förra gången. Och det gick bättre än jag trodde faktiskt. Jag orkade 4,4 km precis som förut. Nu när jag dessutom kände mig stum och otränad i vår underbara värme. Hem för att köra lite "kissande hunden" och mage innan jag hoppade in i duschen. Var som härligt att vara fräsch och sätta sig i soffan med chili con carnen som blev så lyckad.

Nu har dessvärre tröttheten gett mig en smäll. Jag som trodde jag skulle få vara pigg kvällen igenom. Vill ju umgås med min fina utan att vara helt utslagen då han faktiskt reser bort imorgon. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för för att bli piggare, men det lutar väl åt att ge sig an det andra handtaget som ska fixas. Bara det inte djävlas så mycket så ska det nog gå bra.


Vattendropparna låg så fint i lördags efter fredagens och lördagsmorgonens regn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback