Träningsklädestips?

Åh, vad jag ser fram emot att börja träna igen(har ju tappat allt jag lyckades uppnå i somras pga att jag varit förkyld två svängar redan), för att kunna bli piggare och starkare. Jag börjar nämnligen snart träna på Iksu-spa och det känns bara så jädrans bra! Väntar bara på ett mejl som jag måste få först innan jag kan gå dit och hämta ut mitt kort. Det resulterar ju även i att jag vill köpa nya träningskläder, ett par nya byxor samt en del nya toppar och en träningsväska.

Det är ju det. Sen vill jag ju köpa en ny telefon i helgen också, är rätt inne på iphone men funderar då på om man ska vänta tills femman kommer ut, när det nu blir. Vill ju köpa redan nu, vilket får mig att fundera på en samsung eller htc också. Eller vem försöker jag lura, det är mycket jag vill köpa nu, ett till objektiv till kameran, stativ, dator(men det blir när den här slocknar), radio till köket, en utlandsresa med mera. Men det gäller att välja ut någon grej och spara lite på det andra.



» Lisa

Jag läser att du ska börja träna på Iksu spa, då kanske vi träffas där :P

2011-09-28 // 16:09:05
» svar

Okej, vem är du? :)

2011-09-28 // 21:41:22
» Lisa

Jag heter Lisa oskarsson

2011-09-29 // 19:24:39

Aha, Hej Lisa! ;D

2011-09-29 // 19:43:12
» Lisa

Jag hoppas vi kommer att träffas där :)

2011-09-30 // 10:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback